Korepetycje

Jak to dobrze rozumieć!

Nie rozumiesz fizyki? Chcesz z tym skończyć? Pomogę!

Jasno i skutecznie przedstawię materiał z gimnazjum, liceum, matury. Przygotuję do kartkówki czy klasówki.

Jestem magistrantem fizyki na Mismapie, studiuję także matematykę. Liceum1 skończyłem z średnią 5,3, a także byłem na olimpiadach przedmiotowych (z astronomii — 3. miejsce, z fizyki: 2x drugi etap, z matematyki oraz angielskiego). Od lat uczę uzdolnionych licealistów w Almukantaracie, teraz animuję w Koperniku. Oczywiście mam także mnóstwo doświadczenia w udzielaniu korepetycji.

Nie wahaj się i dzwoń na *501 384 830*! Email: kwzieleniewski

Udzielę korepetycji z fizyki lub matematyki za 45 zł/60 min.

How good is to understand!

I'm willing to tutor in physics or math, in English for 60 PLN per 60 min.

I'm a 5th grade student of those majors. I ended my high school with a mean of 5.3 and I took part in several state competitions. For years I work with exceptional youths in Almukantarat, now I tutor at Copernicus Science Centre. Naturally, I have plenty of experience in tutoring.

Clearly and effectively I will show the right path through problems from junior or high school or the matura exam.

As for my language, I speak it as good as I write here2. I've done a couple of courses in English during my studies—this means I know the specific language. And I have CPE for general English. Don't hesitate and call me at 501 384 830!

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License